fredag 15 oktober 2010

Alfred och jag


Jag och min son. Han är världens sötaste.

4 kommentarer:

Petra sa...

Så fina ni är!!! Kram!

camilla o easy sa...

Ja, ni é jättefina!
Så det blev en liten alfred och ingen ronny då ;)
Gick det bra, tog det lång tid?

Kram!

lisa sa...

Tycker ni ser oförskämt fina ut båda två! Underbart! (Är han rödhårig??)

Jessica Åkerberg sa...

Camilla: Förlossningen inklusive värkarbete tog ganska lång tid (22 timmar) och avslutades lite väl dramatiskt för mitt tycke med sugklocka. Roligare hade man ju kunnat tänka sig men lönen för mödan gör det värt det och min kropp håller redan på att återställa sig men det tar nog lite tid. Jag var rätt medtagen och sargad efteråt.
Lisa: Nix, han är inte rödhårig. Jag tror han är lite mellanblond, ljust brunt fjunigt hår med massor av virvlar. ;)