lördag 26 juni 2010

Utflykt


Dagens utflykt till Dockan.

4 kommentarer:

Petra sa...

Så FIN du är med lille maggen!!!

Jessica Åkerberg sa...

Lille? Jag tycker den börjar bli ganska stor, jag. Känner mig osmidig och det är så lååångt kvar.

Petra sa...

Jag tycker du ser ut att ha precis rätt storlek, det är nog mer en känsla. Jag har aldrig varit smidig så jag embraced my size istället! Gött att "få" ha mage för en gångs skull ju! Äta och slappna av i magmusklerna, min melodi! Vecka 27 nu va? Vet ni om det är en påg eller tös?!

Jessica Åkerberg sa...

Men det är rätt jobbigt att inte kunna böja sig och göra som man brukar. Såå smidig har jag inte varit tidigare heller. Jag har alltid haft lite mage. ;)

Japp, vi vet vad det är, och risken finns kanske att han verkligen blir "döpt" till sitt arbetsnamn Ronaldinho...